A Wallbox RFID kártyát összekapcsolhatja myWallbox fiókjával, és az RFID hitelesítési módszert használhatja a töltő eléréséhez.
Az RFID-hitelesítés megköveteli, hogy a töltő internet-hozzáféréssel rendelkezzen, hogy naprakészen tartsa a jogosult felhasználókra vonatkozó információkat. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a myWallbox módosítása után akár 1-2 percig is eltarthat, amíg a töltő frissíti a felhasználói információkat.
FELHASZNÁLÓI WALLBOX RFID-KÁRTYA HOZZÁADÁSA VAGY MÓDOSÍTÁSA
- Jelentkezzen be a portálra a hitelesítő adatok kitöltésével, vagy regisztráljon, ha még nincs fiókja.
- Kattintson a Felhasználók elemre.
- Kattintson arra a felhasználóra, akinek szerkesztenie kell/adnia kell a Wallbox RFID-kártyáját.
- Az RFID lapon kattintson a számokra a szerkesztésükhöz. Írja be a felhasználó Wallbox RFID-kártyájának 17 számjegyét.
- Kattintson a Mentés gombra. Az „RFID mentve” üzenet jelenik meg, amely jelzi, hogy az RFID-kártyaszámok sikeresen megváltoztak. A felhasználó a regisztrált kártyával hitelesítheti magát a töltőhöz.
A WALLBOX RFID-KÁRTYÁJÁNAK HOZZÁADÁSA VAGY MÓDOSÍTÁSA
- Jelentkezzen be a portálra a hitelesítő adatainak kitöltésével, vagy regisztráljon, ha még nincs fiókja.
- Kattintson a Profil ikonra, majd a Beállítások elemre.
- Görgessen le az RFID szakaszig.
- Kattintson a számokra a szerkesztéshez, és írja be a Wallbox RFID-kártya 17 számjegyét.
- Kattintson a Mentés gombra. Az „RFID mentve” üzenet jelenik meg, amely jelzi, hogy az RFID-kártyaszámok sikeresen megváltoztak. RFID-kártyája mostantól társítva van fiókjához, és Ön hitelesítheti a töltőjét.