Támogatás

Hibaelhárítás

Kérjük csak abban az esetben töltse ki az alábbi űrlapot, ha ellenőrizte az Ön töltőjének gyakori telepítési hibáit és kizárta, hogy ez okozza a problémát!
Ügyfélszolgálat

Hibabejelentés

Kedves Ügyfelünk!

Sajnáljuk, hogy hibát talált a termék működésében.

Kérjük az alábbi űrlap segítségével jelentse be a hibát, ezzel is meggyorsítva az ügyintézés folyamatát.

  • Fontos: Kérjük csatoljon videót a hiba jelenségéről! Amennyiben meghaladja a maximális fájlméretet, elküldheti nekünk bármilyen felhőszolgáltatással is.

Ha az eautotoltokabel.hu, Wallbox.hu vagy az EVsolution kínálatából vásárolt töltőkábelt vagy töltőt, és még garanciaidőn belül van, a hibabejelentést az alábbi módokon teheti meg:

Bejelentés módjai

  • Wallbox.hu/Evsolution: A hibabejelentő űrlapon keresztül.
  • Eautotoltokabel.hu: A weboldalon található kapcsolatfelvételi lehetőségeken keresztül.

Szükséges adatok a bejelentéshez

A pontos és gyors ügyintézés érdekében az alábbi adatokat kell megadnia:

  • Kapcsolattartó adatai: név, telefonszám, e-mail cím.
  • Vásárláskori számla: igazolja a vásárlást.
  • Telepítést igazoló dokumentumok: számla és munkalap a telepítést végző szakembertől.
  • Töltő információi: műszaki adatok az eszközről.
  • Tapasztalt probléma rövid leírása: a hiba jellegének és körülményeinek ismertetése.
hibabejelentés

Az ügyintézés menete

  • Az optimális folyamat online zajlik, az ügyfél által beküldött dokumentumok alapján.
  • A bejelentés feldolgozása során vizsgálják az elektromos hálózatot, a járművet, amelyet tölteni kíván, és magát a töltőt.
  • Helyszíni kiszállásra kizárólag akkor kerül sor, ha azt a gyártó elrendeli.

Elbírálás

A hibabejelentés elbírálását mindig a gyártó végzi. Az értékelés és a döntés teljes mértékben a gyártó hatáskörébe tartozik, az eladó vagy a forgalmazó erre ráhatással nem rendelkezik.
hibabejelentés

Összegzés

A gyors és gördülékeny ügyintézés érdekében kérjük, minden szükséges dokumentumot csatoljon a bejelentéshez, és a lehető legpontosabban írja le a tapasztalt problémát. Ez biztosítja, hogy a gyártó a legrövidebb idő alatt megoldást találjon a felmerült hibára.

Ha az eautotoltokabel.hu, Wallbox.hu vagy az EVsolution kínálatából vásárolt töltőkábelt vagy töltőt, és még garanciaidőn belül van, a hibabejelentést az alábbi módokon teheti meg:

Bejelentés módjai

  • Wallbox.hu/Evsolution: A hibabejelentő űrlapon keresztül.
  • Eautotoltokabel.hu: A weboldalon található kapcsolatfelvételi lehetőségeken keresztül.

Szükséges adatok a bejelentéshez

A pontos és gyors ügyintézés érdekében az alábbi adatokat kell megadnia:

  • Kapcsolattartó adatai: név, telefonszám, e-mail cím.
  • Vásárláskori számla: igazolja a vásárlást.
  • Telepítést igazoló dokumentumok: számla és munkalap a telepítést végző szakembertől.
  • Töltő információi: műszaki adatok az eszközről.
  • Tapasztalt probléma rövid leírása: a hiba jellegének és körülményeinek ismertetése.
hibabejelentés

Az ügyintézés menete

  • Az optimális folyamat online zajlik, az ügyfél által beküldött dokumentumok alapján.
  • A bejelentés feldolgozása során vizsgálják az elektromos hálózatot, a járművet, amelyet tölteni kíván, és magát a töltőt.
  • Helyszíni kiszállásra kizárólag akkor kerül sor, ha azt a gyártó elrendeli.

Elbírálás

A hibabejelentés elbírálását mindig a gyártó végzi. Az értékelés és a döntés teljes mértékben a gyártó hatáskörébe tartozik, az eladó vagy a forgalmazó erre ráhatással nem rendelkezik.
hibabejelentés

Összegzés

A gyors és gördülékeny ügyintézés érdekében kérjük, minden szükséges dokumentumot csatoljon a bejelentéshez, és a lehető legpontosabban írja le a tapasztalt problémát. Ez biztosítja, hogy a gyártó a legrövidebb idő alatt megoldást találjon a felmerült hibára.